آماتور ها خوشبختانه به بهشت نمی روند

وبلاگ گروهی برای انجام یک بازی از نوع نیمه سالم‌!

آماتور ها خوشبختانه به بهشت نمی روند

وبلاگ گروهی برای انجام یک بازی از نوع نیمه سالم‌!

شرایط و نحوه انجام بازی

 

شرکت کنندگان می توانند در دو گروه ثبت نام کنند.

۱- گروه حاکمان

۲- گروه مردم

گروه حاکمان: این گروه باید اطلاعات زیر را به دفتر بازی به وسیله ای میل ارسال کنند.

*نام- (ترجیحا اسامی مستعار). *جنسیت- سن- تحصیلات- محل اقامت- و پاسخ سوالات زیر:

* سبک و ژانر ادبی مورد علاقه (‌مثلا رمانتیسم، پست مدرن یا عشقی، جنایی و ...) شما چیست؟

*نام یک فیلم، یک ترانه یا یک آلبوم موسیقی و یک کتاب مورد علاقه خود را بنویسید.

دادن هر گونه اطلاعاتی که ممکن است به بازیکن کمک کند تا بتواند متن بهتری را با توجه به سلائق شما بنویسد به گرم تر شدن بازی کمک میکند.

*سوژه انتخابی. در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد و کاملا بسته به خلاقیت شخص حاکم است. سوژه میتواند یک کلمه مثل آفتاب، یک مفهوم مثل تبعیض نژادی، یک جمله مثل درختان ایستاده می میرند یا حتی یک متن حداکثر نیم صفحه ای باشد.

(فقط موارد ستاره دار الزامی هستند)

۲- گروه مردم: این گروه می بایست فقط اسم و مشخصات بالا ( به ‌پاسخ سوالات نیازی نیست)را به علاوه متن نوشته شده بر اساس سوژه حاکم را ارسال کنند. حداکثر حجم متن یک صفحه آ۴ می باشد.

پس از ثبت نام از حاکمان، در هر دور از بازی مشخصات و سوژه یک حاکم مرد و یک حاکم زن روی وبلاگ گذاشته می شود. سپس مردم(‌شرکت کنندگان) به مدت یک هفته فرصت دارند تا متن خود را با ذکر نام حاکم مربوطه ارسال کنند. بدیهی است که بازیکنان باید از نهایت ذوق و اندوخته ادبی خود برای نوشتن جذاب ترین متن ممکنه با توجه به خصوصیات حاکم استفاده کنند. متن های دریافتی (‌سه نفر برای هر سوژه)‌ روی وبلاگ و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و کامنت دونی جهت دریافت نظرات باز خواهد بود. پس از یک هفته دیگر حاکم، متن برنده را اعلام میکند و در نهایت آدرس ایمیل برنده به حاکم و حاکم به برنده داده خواهدشد. از این به بعد دیگر به ما ربطی ندارد و بقیه صحبت ها بین خودشان رد و بدل خواهد شد.

لذا به عنوان اولین قدم علاقمندان به حضور در جایگاه حاکم میتوانند در خواست خود را به آدرس

bnadali@yahoo.com  ارسال کنند.

 لطفا سوالات احتمالی را در کامنت دونی بپرسید و کلیه پیشنهادها و انتقادات قابل بررسی است.

                                                                                  والسلام.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام ما نمی فهمیم یعنی جی؟

شاهزاده ی سرطانی شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ http://mahoordad.persianblog.com

بابک یه نظر خواهی میکردی از من بابا قبل از نوشتن اساسنامه! ببین من فکر میکنم اینطوری بازی منفعلانه بشه. آخه حاکم مشخصات و متنش رو بده و بعد منتظر بشینه تا بقیه متن بدن که نشد که همه میرن و هفته ی بعد میان! مثلن این همه تعلیق زدیم تو داستان. ببین بازی مثل شطرنج میمونه باید روی بازی طرف هم بازی کنی علاوه بر نقشه های خودت. مثلن من مردمم و میخوام مخ حاکم رو بزنم. توی بازی اصلی تو شبکه های ماهواهر ای بازیکن ها جوابهای هم دیگر رو میشنون و متیونن رو بازیه هم بازی کنن. مثلن من یه چیزی میگم و نفر بعد یه چیزه دیگه. اگر مردم بتونن با هم کل کل کنن و یا رو دست هم بیان کلی بازی داغ میشه و دیگه اینکه حاکم که پرت شد بابا . به نظرم باید حاکم برای تک تک نظراتی که به نظرش خوب یا متوسط به بالا هستند نظر بده و چیزی بگه تا طرف بدونه کجای بازی قرار داره. بعدشم در مورد سوژه ی انتخابیه حاکم ما یک گزینه ی ثابت داریم و اونهم عشق یا زید یا دوست و رفیق و یا هر چی میشه بهش گفت که من عشق رو ترجیح میدم. چون هم جای طنز و شوخی داره و هم جای جدی بودن و حرفای گنده و تیریپ خواستگاری داره. ولی سوژه متحرک! یا ناثابتمون هم هر چی دل حاکم میخواد که اونم بستگی به علمش داره که بتونه از پس بحثش بر بیاد تا سوژه چیزی در حد انشای امروز ما نباشه برای مردم. مثلن اگر سوژه رو تبعیض نژادی انتخاب کنه یا سقوط سی یکصد و سی یا هر چیزه دیگه ای باید تا میتونه از مردم حرف بکشه تا اونها دری وری نگن. مثلن بگن سقوط چیزه بدیست و باید وقتش کم شود! باید در موردش و مسائل پیرامونش و عوامل و ایرادت سقوط و این حرفا مردم با حاکم صحبت کنن. بعدشم اون قضیه حدس زدن و یا شناختن هر یک از مردم یا حاکم هم باید مطرح باشه و گرنه بازی بی مزه میشه. هر کدوم از مردم فقط بتونه یکبار حدس بزنه حاکم کیه و به اطلاع داور برسونه و یا مردم بتونن حدس بزنن مردم دیگه کی هستند و یکبار بتونن حدس بزنن و به اطلاع داور برسونن و اگر درست باشه داور اعلام خروج از بازیه طرف رو میده و از این دور بازی حذفش میکنه و اگر شرکت کننده ها اشتباه حدس بزنن باز هم اونی که اشتباه کرده حذف میشه یعنی همینطوری هم نمیشه حرف پروند.
اما قسمت سوالات حاکم: ژانر ادبی چیه مرد حسابی اینا که مثال زدی سبک ادبی هستند انر چیزه دیگه ایه!!! اما به جای ژانر از اسم کتاب استفاده کنیم بهتره. مثلن تو میگی از کتاب امای الکساندر دوما خوشت میاد این هم سبک داره و هم ژانر تازه سلیقه و نوع خوندن طرف رو نشون میده. یا مثلن میگی سلاخ خانه شماره ی 5 وونه گات که هم پست مدرنه و هم ژانر جنگ و نقد جنگ و کمی وفادار به تاریخ و این حرفا خب همه چیزه طرف رو مشخص میکنه. در مورد اسم کتاب هم گفتی که بالاتر گفتم بذاریم به جای ژانر ادبی و برای اینکه قضیه بیشتر ادبی باشه که نمیدونم چرا باید اینقدر رنگ ادبیات بگیره این بازی ( امیدوارم تحت فشار عوامل خارجی نباشی! که بگن اینا همش بازیه و یا ببین سر عشق چی اومد نه ببخشید ببین سر ادبیات چی اومد؟! ) میتونیم اسم نویسنده ی مورد علاقه یا انواع ادبی ( مثل شعر یا داستان کوتاه یا رمان یا مینیمال یا نمایشنامه یا حتی فیلمنامه و متن ادبی و .... ) رو قرار بدیم. دیگه عرضی نیست تا ببینم بازی دیگه چی کم داره یا زیاد داره یا بریم برای بازی.

(ن) یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام
آقا ما میفرستیم!! بقیه اش با شما!!
(هرچند که بازم نفهمیدیم یعنی چی!!!)

دیروزی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام از اونجا که من خیلی جهان سومی ام یکی زود حاکم بشه دیگه می خواین تک بندازیم.

اروس دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ب.ظ http://potk.blogfa.com/

هااا....!!!

کوزه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ http://koozeh.org

چه باحال! من اگه کوچکترین استعداد نویسندگی داشتم حتما شرکت میکردم!!!

mamzi چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:43 ق.ظ

ساملک
آقا مام بازی. اسم من رو توی حاکم ها بنویس.

بهار یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ق.ظ

ایمیل من رسیده یا نه ؟؟؟؟؟

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد